Mobilitási rutinok

A következő mozdulatsorokat én mobilitási rutinoknak nevezem. Néhány nap alatt megtanulható és pár perc alatt szokás szerűen elvégezhetőek, pont mint a fogmosás!

Milyen előnyökkel jár, ha beépíted a mobilizációt a mindennapjaidba?

  • Egy ilyen gyakorlatsor után akkor is úgy érzed, hogy tettél magadért, ha aznap semmi más sport nincs.
  •  Javítja a közérzeted és jobban frissít, mint egy kávé. Tényleg próbáld ki felkelés után.
  • Segít megőrizni a hajlékonyságod, mobilitásod és alap erőszinted a karantén időszakban
  • A saját szintednek megfelelően végezheted.

Ennél könnyebb módját, nem találod meg annak, hogy rugalmasabb legyen a tested. Nyerd vissza a mozgás-szabadságod!

  • Nem baj, ha nem tudsz mindent tökéletesen végrehajtani, csak csináld! Egyre ügyesebb leszel.
  • Nem kell eszköz.
  • Nem kell edző ruhát sem húznod.
  • Ha 3 perced sincs, máshol van a baj.

Hányszor végezd a gyakorlatokat?

Szabadon meghatározhatod milyen gyakorisággal végzed el a mobilizációt. Csak tarts ki az elhatározásod mellett! A reggelente 1x tök jó. Ha 2 óránként 1x amikor felállsz a számítógép elől, az is jó. Ha a mozdulatokból és saját ötleteidből összeraksz egy sajátot, az is jó. Hajrá!

(Visited 339 times, 1 visits today)